Veel gestelde vragen

Alle veel gestelde vragen op een rijtje!

Er zijn verschillende manieren hoe u contact op kunt nemen met Officetrader
– Bel: 078-6913047
– Whatsapp: 0630131255
– Mail: info@officetrader.nl

Op de pagina’s van onze diensten vind u ook altijd een contactformulier. Deze kunt u invullen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Alle items die binnenkomen worden gecontroleerd en indien nodig gerepareerd. De meeste items gaan terug de verkoop in en worden verkocht door onze partners.
Items die niet meer te gebruiken zijn, ontmantelen we en we hergebruiken de onderdelen. Alles wat dan nog overblijft scheiden we en voeren we op een verantwoorde manier af.

Jazeker! De actuele pagina’s zijn te vinden op de speciale vacaturepagina. Houd de pagina in de gaten! Officetrader groeit en daardoor zijn er zeer regelmatig openstaande vacatures te vinden.

Ja, dit hebben wij. Alle verhuizingen, uithuizingen en de opkoop vervoeren wij met onze eigen (vracht)wagens.
Ook hebben wij ons eigen team gecertificeerde professionals die alle diensten en werkzaamheden uitvoeren.
Door alle touwtjes in eigen handen te houden bent u altijd verzekerd van een succesvolle en correcte oplevering van uw project.

We verlenen onze diensten in Nederland, maar we zijn tevens ook werkzaam in Belgiƫ.

Bedankt voor uw aanvraag! Zodra wij uw aanvraag binnenkrijgen gaan we zo snel mogelijk voor u aan de slag. We zullen binnen 1 werkdag op uw aanvraag reageren.

Nadat de offerte akkoord is en het project is opgeleverd krijgt u een factuur. Deze dient binnen 30 dagen betaald te worden.

Dit is helemaal afhankelijk van wat u ons te bieden heeft. We zullen op basis van de aangeboden partij en de werkzaamheden die er voor ons bij komen kijken een offerte voor u maken.

Wij doen inderdaad waardetaxaties. Met onze professionals kunnen we uw inboedel, kantoor- en designmeubilair en witgoed taxeren voor de opkoop, maar bijv. ook voor een rapport voor uw verzekeraar.

Officetrader houd zich bezig met de duurzame opkoop en verwerking van gebruikt (kantoor)meubilair. Zo ruimen per jaar tientallen panden leeg en zorgen we ervoor dat deze meubels door middel van refurbishing en reparatie weer terug de verkoop in kunnen, en dus een tweede leven krijgen.