Officetrader heeft eigen montage teams die professioneel en vakkundig werken en alles uit handen nemen bij onze projecten. Door efficiënt en zorgvuldig aan de slag te gaan is een duurzame afhandeling gewaarborgd. Doordat u het hele traject één vast aanspreekpunt heeft, kunt u ervan op aan dat we zorgvuldig voor u te werk gaan en bent u verzekerd van een naadloze afhandeling. Neem contact met ons op, of doe een gratis waardebepaling. Als de inboedel aansluit op onze spelregels, zult u een scherp bod ontvangen. Ook leveren wij, indien nodig, uw pand geheel bezemschoon op. Wij zijn actief in heel Nederland en in delen van België.
Naar aanleiding van een positieve beoordeling van de waardebepaling komen wij graag bij u langs voor een bezichtiging bij u op locatie.
Na de bezichtiging vindt er een bieding plaats. Afhankelijk van de grootte van het project neemt dit max. 3 dagen in beslag!
Na akkoord gaan we een planning maken in overleg met u om een datum vast te stellen waarin we alles netjes gaan afvoeren.
Wij houden lijsten bij waarbij we elke zending tellen en maken een totaaloverzicht om over te gaan tot correcte financiële afhandeling.
Veel bedrijven willen actief bijdragen aan verduurzaming en hun CO2 uitstoot verminderen en terugbrengen. Hergebruiken van meubilair = duurzaam ondernemen. Door te kiezen voor Officetrader krijg je een certificaat van uw duurzame prestatie.
Wij kopen zoals hierboven genoemd kantoormeubilair op, maar we doen veel meer! We doen interne bedrijfsverhuizingen, het geheel leeg en bezemschoon leeghalen van uw pand, ook leveren we montageteams voor uw kantoormeubilair! Zoekt u een handyman? Hierin staan we ook voor u klaar! Wij zijn een totaalleverancier voor uw kantoor en bedrijfspand vragen! Wilt u graag eens persoonlijk contact over uw overtollige meubilair, of een andere klus? Wij helpen u graag!
Als curator is het lastig om een opkoper te vinden voor de kantoorinboedel. Een veiling is een optie maar veel liever heeft u een betrouwbare partij die in een keer uw complete boedel opkoopt. Officetrader is die betrouwbare en duurzame opkoper die u zoekt! Officetrader is de duurzame specialist op het gebied van het opkopen van kantoormeubelen. Wij staan garant voor een gratis waardebepaling, betrouwbare en snelle afhandeling van het opkopen van uw overtollige werkplekken. Door heel Nederland, dus ook in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam, kopen wij kantoormeubelen op!
Heeft u een faillissement, of bent u toe aan nieuwe kantoormeubelen? Wilt u graag uw inboedel en meubelen verkopen? Het kan zijn dat u toe bent aan een nieuwe inrichting van uw kantoor, dan is Officetrader een zeer betrouwbare en gespecialiseerde partij! Wij bieden u volledige service van A-Z, alles nemen wij u uit handen. Wij kopen met name meubels van bekende topmerken als Ahrend, KEMBO, ASPA, Gispen, Konig en Neurath, Giroflex en dergelijke. In praktisch de meeste meubels zijn we in geïnteresseerd. Van ladeblokken tot bureaus, van bureaus tot archiefkasten, bureaustoelen en zelfs elektronica.
Onze diensten strekken zich uit tot heel Nederland! Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Dordrecht en de Moerdijk, U kunt het zo gek niet bedenken of we komen er en nemen geheel uw project uit handen. Gaat u verhuizen? Officetrader helpt u graag in het verhuizen van uw kantoormeubilair. Altijd een vast contactpersoon en al ruim 15 jaar ervaring, is Officetrader een bedrijf dat u kunt helpen in al uw kantoor opkoop- en verhuis vraagstukken.