Opkoper Kantoormeubelen

Opkoop Kantoormeubelen

  • Ontvang geld voor uw meubilair

  • Kosteloos en vrijblijvend voorstel

  • Bezemschone en complete oplevering

  • Altijd 1 vast aanspreekpunt

  • Snelle transactionele afhandeling

Vraag een waardebepaling aan
Formulier Waardebepaling
Op welke verdieping staat het meubilair?

Is er een lift aanwezig?*

Is er een lift aanwezig?*

Geef een beschrijving van het meubilair*

Upload Afbeeldingen

Upload afbeeldingen van het meubilair
Maximale uploadgrootte: 134.22MB

Specialist in opkoop kantoormeubelen

OfficeTrader heeft eigen montage teams die professioneel en vakkundig werken en alles uit handen nemen bij onze projecten. Het aanspreekpunt van het project zorgt voor een perfecte afhandeling. Doordat u één vast aanspreekpunt hebt, weet u zeker dat het gehele traject ook zorgvuldig wordt opgepakt. Neem contact met ons op, of doe een gratis waardebepaling. Als de inboedel aansluit op onze spelregels, zult u een scherp bod ontvangen. Ook leveren wij, indien nodig, uw pand geheel bezemschoon op. Wij zijn actief in heel Nederland en in delen van België.

Veel meer dan opkopen alleen

Wij kopen zoals hierboven genoemd kantoormeubilair op, maar we doen veel meer! We doen interne bedrijfsverhuizingen, het geheel leeg en bezemschoon leeghalen van uw pand, ook leveren we montageteams voor uw kantoormeubilair! Zoekt u een handyman? Hierin staan we ook voor u klaar! Wij zijn een totaalleverancier voor uw kantoor en bedrijfspand vragen! Wilt u graag eens persoonlijk contact over uw overtollige meubilair, of een andere klus? Wij helpen u graag!

Bekijk een impressie

Waarom kiezen voor Officetrader?

Bevestiging van uw duurzame keuze.

Veel bedrijven willen actief bijdragen aan verduurzaming en hun CO2 uitstoot verminderen en terugbrengen. Hergebruiken van meubilair = duurzaam ondernemen. Door te kiezen voor Officetrader krijg je een certificaat van uw duurzame prestatie. 

Opkoop kantoormeubilair

Veel meer dan opkopen alleen

Wij kopen zoals hierboven genoemd kantoormeubilair op, maar we doen veel meer! We doen interne bedrijfsverhuizingen, het geheel leeg en bezemschoon leeghalen van uw pand, ook leveren we montageteams voor uw kantoormeubilair! Zoekt u een handyman? Hierin staan we ook voor u klaar! Wij zijn een totaalleverancier voor uw kantoor en bedrijfspand vragen! Wilt u graag eens persoonlijk contact over uw overtollige meubilair, of een andere klus? Wij helpen u graag!

Opkoper Kantoorinventaris Faillissement

Als curator is het lastig om een opkoper te vinden voor de kantoorinboedel. Een veiling is een optie maar veel liever heeft u een betrouwbare partij die een een keer uw complete boedel opkoopt. Officetrader is die betrouwbare opkoper die u zoekt! Officetrader is de specialist op het gebied van het opkopen van kantoormeubelen. Wij staan garant voor een gratis waardebepaling, betrouwbare en snelle afhandeling van het opkopen van uw overtollige werkplekken. Door heel Nederland dus ook in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam kopen wij kantoormeubelen op!

Toe aan nieuwe kantoormeubelen?

Heeft u een faillissement, of bent u toe aan nieuwe kantoormeubelen? Wilt u graag uw inboedel en meubelen verkopen? Het kan zijn dat u toe bent aan een nieuwe inrichting van uw kantoor, dan is Officetrader een zeer betrouwbare en gespecialiseerde partij! Wij bieden u volledige service van A-Z, alles nemen wij u uit handen. Wij kopen met name meubels van bekende topmerken als Ahrend, KEMBO, ASPA, Gispen, Konig en Neurath, Giroflex en dergelijke. In praktisch de meeste meubels zijn we in geïnteresseerd. Van ladeblokken tot bureaus, van bureaus tot archiefkasten, bureaustoelen en zelfs elektronica.

Opkoper in geheel Nederland en België

Onze diensten strekken zich uit tot heel Nederland! AmsterdamRotterdamDen HaagUtrechtDordrecht en de Moerdijk, U kunt het zo gek niet bedenken of we komen er en nemen geheel uw project uit handen. Gaat u verhuizen? Officetrader helpt u graag in het verhuizen van uw kantoormeubilair. Altijd een vast contactpersoon en al ruim 12 jaar ervaring, is Officetrader een bedrijf dat u kunt helpen in al uw kantoor opkoop- en verhuis vraagstukken.

De

Route naar verlenging van de levenscyclus

Officetrader is al ruim 12 jaar gespecialiseerd in de opkoop van kantoormeubilair en witgoed. Reeds 3500 middelgrote en grote bedrijven gingen u naar volle tevredenheid voor. Officetrader draagt bewust bij aan verduurzaming, door het opkopen en refurbishen van partijen. Hoe gaan we te werk?

1

Ontvang geld& voor uw meubilair

We beoordelen het aanbod wat u ingeeft. We beoordelen vanaf minimaal 25 stuks per item. De bieding is altijd eerlijk en realistisch.

2

Afspraak& bezichtiging

Bezichtiging

Naar aanleiding van een positieve beoordeling van de waardebepaling komen wij graag bij u langs voor een bezichtiging bij u op locatie.

3

Plaatsing& bieding

Aanbod

Na de bezichtiging vindt er een bieding plaats. Afhankelijk van de grootte van het project neemt dit moximaal 3 dagen in beslag!

4

Uithuizen& Verplaatsen

Afvoeren

Na akkoord gaan we een planning maken in overleg met u om een datum vast te stellen waarin we alles netjes en zorgvuldig gaan afvoeren. Let op! We leveren alles bezemschoon af.

5

Afhandeling& Betaling

Ontvang geld

Wij houden lijsten bij waarbij we elke zending tellen en maken een totaaloverzicht om over te gaan tot correcte financiële afhandeling. Alles geheel transparant en in overleg met u.

Voor wie werken wij?