Over Officetrader

Waarom Officetrader?

Al ruim 12 jaar de specialist

Officetrader is al ruim 12 jaar de specialist in het opkopen van kantoormeubilair, het ontruimen en leeghalen van bedrijfspanden en verhuizingen voor bedrijven. Vanuit de opkoop van meubilair zijn onze dienstverleningen uitgebreid en werken inmiddels voor talloze grote en middelgrote bedrijven in binnen en buitenland.

Waarom wij?

✓ Gecertificeerd personeel

✓ Ruim 12 Jaar ervaring

✓ 1500 tevreden klanten

Oficetrader
Nelis website

Nelis van der HoekFounder & CEO

Linkedin  

Mark website

Mark BakkerBedrijfsleider

Linkedin

Elias Balfoort

Elias BalfoortProjectmanager

Linkedin

WIj werken op de volgende wijze:

  • Stap 1

    Beoordeling Aanbod

    We beoordelen het aanbod wat u ingegeven heeft via de waardebepaling.

  • Stap 2

    Afspraak maken voor bezichtiging

    Naar aanleiding van een positieve beoordeling van de waardebepaling komen wij graag bij u langs voor een bezichtiging bij u op locatie.

  • Stap 3

    Bieding

    Na de bezichtiging vind er een bieding plaats. Afhankelijk van de grootte van het project neemt dit een aantal dagen in beslag!

  • Stap 4

    Uithuizen

    Na akkoord gaan we een planning maken in overleg met u om de uithuisdatums vast te stellen.

  • Stap 5

    Afhandeling & Betaling

    Wij houden lijsten bij waarbij we elke zending tellen en maken een totaaloverzicht om over te gaan tot financiële afhandeling. Alles geheel transparant en in overleg met u.

Voor wie werken wij?