Bedrijfsverhuizingen

Jouw complete inboedel: duurzaam verhuisd.

Jouw verhuizing door Officetrader

Jij gaat met je bedrijf verhuizen naar een ander pand of je bent intern aan het herorganiseren. Dat is een hele onderneming! Vaak wordt er dan gekozen voor de aanschaf van nieuw meubilair. Te gek om te zien dat je ervoor kiest om de huidige inboedel niet weg te doen maar om die te blijven gebruiken. Niets kopen en de levensduur van je meubilair verlengen, is het meest duurzame dat je kunt doen. Dus je bent lekker bezig! Daar worden we enthousiast van en we helpen je graag met het verhuizen van je meubilair.

Waarom kiezen voor Officetrader?

Het verhuizen van je meubilair kan best een intimiderend traject zijn. Daarom zorgt Officetrader ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Je kunt van a-tot-z te rade bij een vast contactpersoon en ons team van verhuisexperts regelt de rest. Een duurzame oplevering realiseren we door middel van een efficiënte planning en transport. We verhuizen alles zo effectief mogelijk en maken zo min mogelijk ritten.

Dit is wat wij garanderen

Altijd een effectieve oplossing

Dankzij meer dan 20 jaar ervaring zijn wij experts in het efficiënt opleveren van jouw kantoorpand. Onze werkwijze is gebaseerd op heldere afspraken met een flexibele insteek. Bovendien is ons personeel VCA gecertificeerd, wat garant staat voor een professionele afhandeling van jouw project.

Hoe gaan we te werk?

Omdat we graag transparant zijn, willen we met je delen hoe we voor je te werk gaan. Zo weet je alvast waar je aan toe bent en kom je niet voor verassingen te staan.

Als je je aanvraag hebt gedaan krijg je van ons binnen drie werkdagen antwoord. Na akkoord vanuit jouw gaan we aan de slag. Het proces wat daarop volgt ziet er in de meeste gevallen zo uit:

1. Vrijblijvend voorstel

Naar aanleiding van je aanvraag maken we een op-maat-gemaakt en vrijblijvend voorstel. Denk er rustig over na!

Aanvraag doen

2. Planning

Je hebt akkoord gegeven en we stemmen samen af wanneer de verhuizing plaats gaat vinden.

3. De verhuizing

We voegen daad bij woord en verhuizen je inboedel van A naar B. Onze professionals pakken alles in en de ruimte wordt bezemschoon opgeleverd. Overtollige items nemen we en kunnen we duurzaam voor je verwerken.

4. Afhandeling & betaling

Na de verhuizing nemen we contact met je op en zorgen we voor een fijne afhandeling. Indien gewenst vindt er nog verdere service plaats.

Veelgestelde vragen

Bij Officetrader bepalen we de uurprijzen in overleg met de klant. Op basis van deze afspraken ontvang je een offerte met een geschat aantal benodigde uren. Deze offerte is bindend en vormt de definitieve prijs, zelfs als het werk uiteindelijk meer tijd in beslag neemt. Uiteraard kunnen extra werkzaamheden of taken die niet vooraf zijn afgesproken buiten deze regel vallen.

Graag zelfs! Bij Officetrader vinden we het belangrijk dat er zo min mogelijk wordt weggegooid. Door onze duurzame oplossingen zorgen we er altijd voor dat het overtollige meubilair opnieuw wordt ingezet of duurzaam wordt gerecycled/afgevoerd.

Gelukkig stopt onze dienstverlening niet aan de grens en kunnen we jou als Vlaamse klant ook helpen met het extern of intern verhuizen van je meubilair. Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan.

Officetrader biedt volledige interne en externe verhuizingen, inclusief de mogelijkheid tot opkopen van kantoormeubelen en inboedels. Elk project wordt professioneel aangepakt, ongeacht de grootte. Naast bedrijfsverhuizingen kun je bij Officetrader ook terecht voor:

Dat kunnen we zeker. Sterker nog; we doen dat al meer dan 20 jaar. Je wilt je meubilair natuurlijk graag zo lang mogelijk gebruiken. Het repareren en refurbishen van je meubilair is altijd duurzamer dan nieuw kopen. Daar helpen we je graag bij, dus geef dat ook gerust aan in je aanvraag.

Zeker! In ons ruime magazijn in Hendrik-Ido-Ambacht hebben we altijd voldoende ruimte om (een gedeelte van) je meubilair tijdelijk op te slaan.

Dit is eigenlijk nooit een probleem en we komen hier altijd wel uit. We hebben voldoende expertise en materieel in huis om ook hiervoor een oplossing te bieden.

Officetrader heeft meer dan 20 jaar ervaring in zakelijke bedrijfsverhuizingen en biedt op maat gemaakte, duurzame oplossingen die efficiëntie, zorgvuldigheid en klanttevredenheid waarborgen.

Wij coördineren de logistiek zorgvuldig om operationele onderbrekingen te minimaliseren. Daarnaast heb je een vast contactpersoon gedurende het hele project voor soepele communicatie.

Officetrader helpt zowel kleine kantoren als grote bedrijfscomplexen met hun verhuizingen. Geen klus is te groot of te klein voor ons team.

Tijdelijke opslag

Het kan natuurlijk zo zijn dat je een tijdje opslagruimte nodig hebt omdat je bijvoorbeeld niet direct in je nieuwe pand kunt. In dat geval kunnen we je inboedel tijdelijk opslaan. Dan hoef jij je nergens druk over te maken en zorgen wij ervoor dat het verhuisd wordt op het moment dat je van de nieuwe omgeving gebruik kunt maken.

Samen circulair ondernemen?

Wij verlengen de levensduur van jouw meubilair. Samen werken we aan een circulaire samenleving.

Vraag een bedrijfsverhuizing aan

Om een goed beeld te krijgen van het project vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. We nemen dan snel contact met je op!

Vraag verhuisspullen aan

Om een goed beeld te krijgen van het project vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. We nemen dan snel contact met je op!

Vraag een montageklus aan

Om een goed beeld te krijgen van het project vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. We nemen dan snel contact met je op!

Vraag een meubeltransport aan

Om een goed beeld te krijgen van het project vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. We nemen dan snel contact met je op!

Vraag een bedrijfsontruiming aan

Om een goed beeld te krijgen van het project vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. We nemen dan snel contact met je op!

Nieuw voetkruis

Een nieuw voetkruis onder een bureaustoel waarvan die niet meer in orde is? Dat is voor ons geen probleem. We voegen heel simpel een nieuw voetkruis toe aan de stoel om hem zo weer werkend te krijgen. Dit doen we om zo min mogelijk weg te gooien en de levensduur van stoelen te verlengen!

Wrappen

Wrapping is een uitstekende oplossing voor meubelstukken met een slechte verflaag of met simpelweg een verouderde uitstraling. Door een ouderwets tafelblad te voorzien van een frisse wrap, kan dit een wereld van verschil maken. Bovendien biedt een goede wrap ook uitstekende bescherming waardoor intensief en langdurig gebruik geen probleem is.

Verven

Er is niets leukers dan mooie meubels nóg mooier maken. Door middel van verven kunnen we meubels die nog helemaal goed werken, ook cosmetisch een upgrade geven. Een goede coating is een prachtige oplossing voor een ouderwetse kleur of een verweerde verflaag.

Opnieuw stofferen

Een veelvoorkomend probleem van stoelen die bij ons binnenkomen is de versleten stoffering. Dit betekent in ieder geval dat de vorige eigenaar de stoel erg lekker vond zitten! Wij voorzien de stoel weer van een slijtvaste bekleding (evt. in gewenste kleur) en er staat weer een prachtige stoel waar weer jaren op gewerkt kan worden.

Polijsten

Verchroomde en glimmende onderdelen op een meubelstuk hebben de neiging om na een tijdje doffer te worden. Gelukkig kunnen we er met onze expertise voor zorgen dat het meubelstuk binnen enkele momenten weer helemaal blinkt!

Stelvoetjes vervangen

Goede stelvoetjes zijn onmisbaar onder kasten, tafels en bureaus. Met een stelvoetje voorkom je dat de boel wiebelt. Als we een meubelstuk binnenkrijgen en het stelvoetje is stuk, dan vervangen we deze door een nieuwe of gebruikte uit onze uitgebreide voorraad.

Poedercoaten

Met een spuitpistool wordt een elektrostatisch geladen poeder op het te coaten, metalen oppervlak gespoten. Na het aanbrengen wordt het object verhit, waardoor het poeder smelt en een duurzame coating vormt. Het resultaat is een glanzende, kras- en corrosiebestendige afwerking waardoor het product weer een nieuwe uitstraling heeft.

Nieuw onderstel

Als het onderstel van een bureau of tafel niet in orde is, kunnen we ervoor kiezen deze (gedeeltelijk) te vervangen. We hebben een ruime voorraad met heel veel verschillende onderdelen om een onderstel weer compleet en werkend te krijgen. Als we dit hebben gedaan staat er weer een bureau of tafel dat weer 100% werkt. Daar worden we blij van!

Nieuw blad

Bureaus waarvan de kwaliteit nog fantastisch is, maar wat blijkt, het blad is niet meer goed. Dat is jammer maar daar weten we wel raad mee. We voorzien het onderstel van een nieuw blad en er staat weer een prachtig product. De oude bladen verzamelen we en worden op een andere manier hergebruikt of gerecycled. We gooien zo min mogelijk weg!

Smeren

Sommige meubels kraken, piepen en lopen aan. Weg ermee! Nou mooi niet; wij gaan er door middel van siliconenspray voor zorgen dat het meubelstuk weer helemaal gesmeerd loopt. Of het nu gaat over een bureaustoel die niet lekker meer rolt, een tafel die piept of een roldeurkast waarvan de deur niet meer lekker sluit: Wij fixen het!

Controleren

We krijgen vaak tweedehands meubilair binnen waar in principe niets mee hoeft te gebeuren omdat het er piekfijn uitziet. Toch vinden we het nodig om alles goed te checken voordat het de verkoop in gaat. Dit doen we door elk binnenkomend meubelstuk te controleren op kwaliteit, functionaliteit en uitstraling.

Nieuwe gasveer

Dat is pech; gasveer lek! Gelukkig kunnen we deze bij Officetrader makkelijk vervangen. Is alleen de gasveer lek? Dan vervangen we ook alleen de gasveer. We zorgen er daarnaast voor dat het originele mechanisme intact blijft en dat het bestaande voetkruis gewoon weer gebruikt kan worden. Nu kan de stoel weer netjes omhoog en omlaag.

Foam vervangen

Een goede stoel laat graag op zich zitten. Na jaren zitten, echter, wordt het foam in het zitvlak en/of de rugleuning vaak aangetast. Voor ons is dit geen reden om de stoel gelijk af te schrijven. Integendeel; we verwijderen de stoffering (die dan vaak ook al versleten is) van de stoel en lokaliseren de plekken waar het foam is beschadigd. Op die plekken verwijderen we het foam en voegen nieuwe toe. Vervolgens stofferen we de stoel opnieuw met een slijtvaste stoffering en staat er weer een nieuw product.

Bureaustoel wielen vervangen

Het kan zo zijn dat de wielen van binnengekomen bureaustoelen niet meer lekker rollen, of dat er zelfs een paar missen. Als we dit niet met siliconenspray gefixed krijgen, verdient de stoel nieuwe wielen. Zo kan de bureaustoel weer jaren rollen. Bureaustoel blij, wij blij! 🙂

Armsteun vervangen

Als de armsteun van een stoel defect, versleten of afgebroken is dan vervangen we deze zodat de stoel er weer jaren tegenaan kan. De meeste armsteunen komen uit onze voorraad met tweedehands onderdelen. Deze voorraad leggen we aan door onbruikbare meubelen te ontmantelen en de overgebleven onderdelen te verzamelen. Op deze manier hoeven we zo min mogelijk weg te gooien en worden de onderdelen gebruikt om de levensduur van andere meubels te verlengen.

Neem contact op

Samen circulair ondernemen? Laat ons weten wat we voor jou kunnen betekenen.

Vraag een refurbishing aan

Vraag volledig vrijblijvend een refurbishing aan. Leg ook uit wat je precies zoekt. Heb je bijvoorbeeld eigen meubilair dat je wil laten refurbishen of zoek je compleet refurbished kantoormeubilair?

Vraag een waardebepaling aan

Om een goed beeld te krijgen van het meubilair vragen we je om onderstaande gegevens voor ons in te vullen. Vergeet niet je foto’s toe te voegen!

Armsteun vervangen

Uitgebreide tekst over armsteun vervangen en waarom dit heel belangrijk is om te doen. Placeholder met voorbeelden en extra kennis om extra duurzaam over te komen. Uitgebreide tekst over armsteun vervangen en waarom dit heel belangrijk is om te doen. Placeholder met voorbeelden en extra kennis om extra duurzaam over te komen.

Uitgebreide tekst over armsteun vervangen en waarom dit heel belangrijk is om te doen. Placeholder met voorbeelden en extra kennis om extra duurzaam over te komen.