Gratis waardebepaling aanvragen

Gratis Waardebepaling van uw kantoormeubilair

  • Ontvang geld voor uw meubilair

  • Kosteloos en vrijblijvend voorstel

  • Bezemschone en complete oplevering

  • Altijd 1 vast aanspreekpunt

  • Snelle transactionele afhandeling

Uw aanvraag:
Formulier Waardebepaling
Op welke verdieping staat het meubilair?

Is er een lift aanwezig?*

Is er een lift aanwezig?*

Geef een beschrijving van het meubilair*

Upload Afbeeldingen

Upload afbeeldingen van het meubilair
Maximale uploadgrootte: 134.22MB

De

Route naar verlenging van de levenscyclus

Officetrader is al ruim 12 jaar gespecialiseerd in de opkoop van kantoormeubilair en witgoed. Reeds 3500 middelgrote en grote bedrijven gingen u naar volle tevredenheid voor. Officetrader draagt bewust bij aan verduurzaming, door het opkopen en refurbishen van partijen. Hoe gaan we te werk?

1

Ontvang geld& voor uw meubilair

We beoordelen het aanbod wat u ingeeft. We beoordelen vanaf minimaal 25 stuks per item. De bieding is altijd eerlijk en realistisch.

2

Afspraak& bezichtiging

Bezichtiging

Naar aanleiding van een positieve beoordeling van de waardebepaling komen wij graag bij u langs voor een bezichtiging bij u op locatie.

3

Plaatsing& bieding

Aanbod

Na de bezichtiging vindt er een bieding plaats. Afhankelijk van de grootte van het project neemt dit moximaal 3 dagen in beslag!

4

Uithuizen& Verplaatsen

Afvoeren

Na akkoord gaan we een planning maken in overleg met u om een datum vast te stellen waarin we alles netjes en zorgvuldig gaan afvoeren. Let op! We leveren alles bezemschoon af.

5

Afhandeling& Betaling

Ontvang geld

Wij houden lijsten bij waarbij we elke zending tellen en maken een totaaloverzicht om over te gaan tot correcte financiële afhandeling. Alles geheel transparant en in overleg met u.

       

Doe de kantoormeubel waardebepaling


Vul de vrijblijvende waardebepaling in, wij nemen dan binnen de gestelde termijn contact met u op om een bod uit te brengen.
De Spelregels

  • Minimaal aanbod vanaf 25 stuks van eenzelfde item(s).
  • Meubilair moet van A-merk zijn, bijv. Ahrend, Gispen, Comforto, HAG, Vitra ed.
  • Geen particuliere inboedel & producten met onherleidbare afkomst
  • Er zit gaan aankoopverplichtingen maar is slechts een indicatieve bepaling!

Onze inkoper Mark Bakker is bereikbaar via WhatsApp, app uw aanbod door en we komen er zo spoedig mogelijk op terug.
06-10336214 | Mark Bakker

Mail uw aanbod naar onze inkoopafdeling : Inkoop e-mail we nemen naar aanleiding van uw aanbod contact met u op!

info[@]officetrader.nl
Voor wie werken wij?