Officetrader is al ruim 12 jaar gespecialiseerd in de opkoop van kantoormeubilair en witgoed. Reeds 3500 middelgrote en grote bedrijven gingen je naar volle tevredenheid voor. Officetrader draagt bewust bij aan verduurzaming, door het opkopen en refurbishen van partijen. Hoe gaan we te werk?
We beoordelen het aanbod wat je ingeeft. We beoordelen vanaf minimaal 25 stuks per item. De bieding is altijd eerlijk en realistisch.
Naar aanleiding van de waardebepaling komen wij graag bij je langs voor een bezichtiging bij jou op loatie.
Na de bezichtiging vindt er een bieding plaats. Afhankelijk van de grootte van het project neemt dit maximaal 3 dagen in beslag.
Na akkoord gaan we een planning maken in overleg met je om een datum vast te stellen waarin we alles netjes en zorgvuldig gaan afvoeren. Let op! We leveren alles bezemschoon af.
Wij houden lijsten bij waarbij we elke zending tellen en maken een totaaloverzicht om over te gaan tot correcte financiële afhandeling. Alles geheel transparant en in overleg met je.
Veel bedrijven willen actief bijdragen aan verduurzaming en hun CO2 uitstoot verminderen en terugbrengen. Hergebruiken van meubilair = duurzaam ondernemen. Door te kiezen voor Officetrader krijg je een certificaat van je duurzame prestatie.