Werkwijze bedrijfsontruiming?

Professionele bedrijfsontruiming en opkoop kantoormeubilair

Op zoek naar een bedrijf dat kantoormeubelen opkoopt en uw pand bezemschoon oplevert? Officetrader is de specialist! Officetrader is de partner op het gebied van opkoop kantoorinboedel, leeghalen van bedrijfspanden, meubeltransport, maar ook handige klusjesmannen. Wij gaan zeer ver in onze dienstverlening en service en bieden een totaalaanbod binnen ons vakgebied. Onze service breidt zich uit in geheel Nederland en België, ook kan Officetrader u van a-z ontzorgen.

Indruk en impressie service bedrijfsontruiming

Om u een indruk te geven van onze werkzaamheden en hoe wij onze projecten aanpakken, hebben we een overzicht gemaakt met sfeerfoto’s en uitleg. Met deze informatie krijgt u een indruk van onze professionele werkwijze. Heeft u een vraag, of zoekt u ook een professionele partner voor uw project? Neem dan contact met ons op!

Stap 1.

We arriveren op de locatie van het bedrijf waar we moeten uithuizen, waarna eerst begonnen wordt met voorbereiden.

IMG-20171024-WA0003Aankomst Locatie

Stap 2
Eerst worden alle bureaus omgedraaid en op vaste hoogte gedraaid, zodat de poten eenvoudig van het frame kunnen worden losgemaakt. Als de hoogte goed is, worden de verbindingsstukken losgemaakt en ingeschoven, daarna worden de staven aan elkaar getaped, zodat alle delen per bureau bij elkaar blijven.

Stap 3
In stap 3 worden de poten eraf geschroefd, ook worden de bevestigingen weer teruggedraaid, zodat alles netjes bij elkaar blijft. De bladen en de poten worden gelijk nagekeken en gesorteerd weggezet. Voor de ophaalploeg is het nu heel makkelijk te onderscheiden en te sorteren.

IMG-20171024-WA0004IMG-20171024-WA0006

Stap 4
Hierna worden alle stoelen en kasten verzameld en naar de lift gereden, zodat deze goederen naar beneden kunnen. De goederen worden in de bufferruimte geschoven, of gelijk in de vrachtwagens geladen. De bufferruimte kan een overdekte ruimte buiten zijn, maar ook een grote ruimte in het pand. In de bufferruimte, wordt alles verzameld en ligt nooit ver van het laadpunt af.

IMG-20171024-WA0019IMG-20171024-WA0017

Stap 5
Zodra de kasten en stoelen gebufferd zijn, beginnen we met het ophalen van de bladen en de poten, zodat we deze ook gebufferd en afgevoerd kunnen worden.

Stap 6
Zodra alle goederen en meubels in de vrachtwagens zijn geladen wordt, alles nagekeken en gecontroleerd voor transport. Zodra de opperman goedkeuring heeft gegeven, wordt alles naar de locatie in Hendrik Ido Ambacht gereden.

IMG-20171024-WA0022IMG-20171024-WA0010

Stap 7
In de vestiging van Officetrader in Hendrik Ido Ambacht, wordt alles eerst uitgeladen, zodat de vrachtwagen weer terug kan naar het project. Na het uiladen worden alle onderdelen, meubels nogmaals gecontroleerd en gesorteerd. Ook worden de meubels een label meegegeven in welke staat zij zich bevinden.

Duurzaam concept en MVO

MVO NederlandDe werkwijze die Officetrader gebruikt is een duurzame methode. De meubels worden weer hergebruikt en eventueel opgeknapt. Het opknappen van de meubels wordt verzorgd door een sociale werkplaats, om zo het Maatschappelijk Verantwoorde Ondernemen een goede plaats te geven binnen onze bedrijfsfilosofie.

De Spelregels

  • Minimaal aanbod vanaf 25 stuks van eenzelfde item(s).
  • Meubilair moet van A-merk zijn, bijv. Ahrend, Gispen, Comforto, HAG, Vitra ed.
  • Geen particuliere inboedel & producten met onherleidbare afkomst
  • Er zit gaan aankoopverplichtingen in, maar het is slechts een indicatieve bepaling!